Monday, October 09, 2006

Mi pie izquierdo de ligeros cascos

Me duele un pie. Y esta vez no me lo torcí, ni metí la pata en un hoyo, ni lo mordió un licántropo, el chiste es que me duele y ya. Lo cual resulta inquietante porque las cosas duelen por una razón. Así que suplico a todos ustedes me expliquen qué enfermedad mortal y degenerativa se manifiesta con dolor súbito en el pie izquierdo, o en su defecto suplícoles dejen de hacerme vudú, porque nomás que los agarre me la van a pagar alfiler por alfiler y si no, Diosito que todo lo ve los va a castigar por andar de adivinos y hechiceros.

Y así adolorido esperaba entrar a un concierto el viernes por la noche, calladito y decente como soy yo. Y en eso, me abordó un grupo de gente muy simpática que me invitó a una fiesta en Coyoacán. Les dije que muchas gracias pero que estaba esperando a mis amigos y que aunque mi cuerpo de tentación pareciera decir otra cosa, yo no era tan fácil. De cualquier manera seguimos platicando y total que eran tan amables, que les dije que me esperaran 15 minutitos y que si no llegaban mis amigos me iba a su fiesta, pero que no me juzgaran mal, ni pensaran que mis cascos eran muy ligeros.

Y con mi casco adolorido pero ligero como los Hot Cakes de Aunt Jemima, me fui a Coyoacán. Y no lo podía creer, pero en esta fiesta había rica comida de verdad y no sólo el alcohol con sabritones que abunda en las fiestas hoy día. Como siempre he dependido de la bondad de los extraños, me dieron un aventón al otro día y llegué a dar clase con sólo diez minutos de retraso. Por cierto, es muy divertido ser maestro y el tiempo se pasa volando, mi clase es de 7 a 9:30, pero sin querer me seguí hasta las 10:00 y robé media hora del maestro que da el curso conmigo, un señor de Nigeria que atiende de 9:30 a 12:00 y que dice que debo dormir o se acabará el colágeno en mi piel.

?

46 comments:

Elizabeth said...

cuidece... saludos

presente ;)

Malena y su oruga piensan said...

tal vez lo de tu pie es muscular, hubo un tiempo en que tambien me dolia y nunca le hice caso hasta que me dejo el dolor, sera que tambien me hacia vudú?

Juan Lopez said...

Feliz lunes a todos....

Salu2 Maestro Gonzalo....

PRESENTE!!!!!

Jorge Pedro said...

te extraño. veámonos pronto. (el viernes hay fiesta de afrodita.)

acomedido que es acomedida;) said...

Ay ya quiero tomar clase contigo, ya voy a dejar de hacerte hechizos lo prometo, lo que no prometo es dejar de anunciarte en blogs méxico ;)

Carlos Enrique said...

Cómprese el ki motion, es una maquinita zangoloteadora que hace que te entre oxígeno como si fueras pez. No sé qué tenga que ver con tu pie izquierdo, pero la neta sentí mucha compasión de ver a los actores que lo anuncian.

nor del terror said...

1.- el dolor del pie izquierdo se refiere directamente a un paso que no quieres dar... y dependiendo de si eres zurdo o no es el tipo de accion que quieres evadir (razonal o emotiva)... eso analizalo tu, por yo no se si eres diestro o siniestro... muaja!

2.- efectivamente tienes que dormir, o perderas la lozania de tu piel, no importando tus genes alienigenas. no te confies... cuidate ahora o tendras que recurrir al bisturi.

3.- esta no tiene que ver con tu blo... pero es un agradecimiento por votar por mi mexican postmo look. :)

see u

Marie* Lou said...

Te duele el pie xq ya no tiene colágeno. Jajaja, q estupidez de argumento (el mío) pero fue lo primero que se me ocurrió. Y ...
alíviate pronto que no puedes estar yendo a fiestas de desconocidos con un sólo pie, después vas a querer que te carguen a parte del aventón...

eLeNa said...

gonzalo!!!
por qué no me invitasteSSS? uno en busca de reven y tu...aunque conocí el recinto indecente, pero muy nice de mario. hubieras ido, sin querer nos salio pijamada...
el jueves la pijamada y el viernes de reven! he decidido subir al avión casi en vivo

debolsillo said...

Muy chula la cita de de "Un tranvía llamado deseo", Gonzalo, ¿o debo llamarte Blanche?

Salve.

Chocorro said...

Yo se porque te duele el pie, es que bebes mucho y se te hinchó.

Listo, he resuelto tu problema.

A menos claro que el voodoo sea la razón, para la cual puedes encontrar respuesta en Catemaco, de paso te vas a Monte Pio o Playa Hermosa que están cerca y disfrutas del "eco turismo"

Jajaja.

Mar said...

A mí me pasa una cosa medio chistosa... cuando era niña me llevaban a clases de ballet, pero yo empeñada en no ser una señorita de bien, me rehusaba a asistir. No encontrando pretexto un día mi piecito izquierdo me lo dio, de la nada comenzó a dolor, era un malestar no muy intenso pero contínuo. Al llegar al médico resultaba que nunca tenía nada. El pie sólo dejó de dolerme cuando dejé de ir al ballet, pero desde entonces el pie izquierdo me duele siempre que hay alguna actividad que no quiera realizar, es raro pero cierto. a veces ni siquiera sé exactamente que no quiero hacer una cosa, hasta que comienzo a notar el dolor del pie.
Saluditos

radix said...

esos dolores súbitos, son bien molestos, por que encima del dolor no sabes la razón y pues eso provoca disparatadas suposiciones, ... ve al médico o con alguien que te de un masajito y toma un sauna de burbujas, eso seguro te lo quita. Fíjate, si vas a Catemaco cómo te recomendó Chocorro matas tres pájaros de un tiro por que ahí tomas un temazcal con tierra milagrosa y lodo apestoso, luego pues arreglas eso del vudu con algún buen brujo de allá y una vez hecho lo anterior sustituyes el baño de burbujas por una sambullida en Playa Hermosa y pues de regreso nos cuentas.

Por ahora mantente embriagado.

obtusa said...

Todo mundo te invita a fiestas como a las grendes estrellas, si te invito a una mía vienes? dime que si, que risa con tu post, no creo que seas tan calladito

obtusa said...

Si me aceptas venir a mi fiesta yo te doy el masajito que dice Radix

YO SOY EL QUE YO SOY said...

Ya me tengo que ir, pero de madrugada vengo y respondo comments



gracias!

Anonymous said...

[url=http://sopriventontes.net/][img]http://tonoviergates.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]microsoft office standard edition 2003 product key, [url=http://sopriventontes.net/]shop no fail software[/url]
[url=http://sopriventontes.net/]autocad reader[/url] adobe photoshop cs4 extended registration serial number pc adobe acrobat 9 pro hack
recommended educational software [url=http://tonoviergates.net/]10 Advanced[/url] adobe creative suite 3 master collection serial
[url=http://sopriventontes.net/]adobe photoshop cs4 portable[/url] adobe creative suite 3 for vista
[url=http://tonoviergates.net/]nero torrent[/url] software for office use
buy macromedia director [url=http://sopriventontes.net/]price list of software[/url][/b]

Anonymous said...

I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design
this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. many thanks

Feel free to surf to my blog hoodia diet pill

Anonymous said...

A fascinating discussion is definitely worth comment. There's no doubt that that you ought to write more about this subject, it might not be a taboo matter but generally folks don't discuss these topics.
To the next! All the best!!

Visit my web page - forms of hives

Anonymous said...

Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one
and i was just curious if you get a lot of spam
remarks? If so how do you stop it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me crazy so any support is very much appreciated.

Feel free to visit my web page - www.ferienhaus-nagel.de

Anonymous said...

What i do not realize is in fact how you are not really a lot more well-preferred than you may be now.
You are very intelligent. You realize thus considerably when it comes to this matter, produced me in my opinion believe it from
a lot of various angles. Its like women and men are not interested until it is something to accomplish with Girl gaga!
Your own stuffs excellent. All the time deal with it up!


Here is my web site: www.eubusiness.com

Anonymous said...

After looking into a handful of the blog posts on your
site, I seriously like your technique of blogging. I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon.
Take a look at my website too and tell me what you think.


Also visit my web-site ... buy semenax

Anonymous said...

I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy
on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit
more often. Did you hire out a designer to create your theme?
Great work!

my page ... nail foot fungus

Anonymous said...

What's up, just wanted to mention, I loved this article. It was practical. Keep on posting!

My site: xtreme no

Anonymous said...

What's up, its nice post about media print, we all be aware of media is a enormous source of information.

My weblog: http://cursethatmonkey.blogspot.com/

Anonymous said...

You actually make it appear so easy with your presentation however I find this matter
to be actually one thing which I feel I would never understand.
It sort of feels too complex and extremely extensive for me.
I am having a look ahead to your subsequent
publish, I'll attempt to get the hang of it!

Feel free to visit my site: provillus cost

Anonymous said...

When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
now each time a comment is added I get several emails with the same comment.
Is there any way you can remove people from
that service? Thanks!

Also visit my page :: zetaclear good for black toes

Anonymous said...

Very good article! We will be linking to this great content on our site.

Keep up the good writing.

Also visit my web page - buy provillus

Anonymous said...

It's wonderful that you are getting thoughts from this piece of writing as well as from our discussion made here.

Check out my web site: breast actives guidelines

Anonymous said...

If you are going for finest contents like me, simply go to see this website
everyday because it provides feature contents, thanks

Here is my weblog hair removal cream

Anonymous said...

Hello would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start my
own blog in the near future but I'm having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!


Look at my homepage :: Beep.com

Anonymous said...

Howdy, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam feedback?
If so how do you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
I get so much lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.

my homepage tinnitus control

Anonymous said...

Magnificent items from you, man. I've understand your stuff prior to and you are just extremely excellent. I really like what you've
acquired right here, certainly like what you're saying and the best way through which you are saying it. You are making it entertaining and you continue to take care of to stay it sensible. I can not wait to read far more from you. That is really a wonderful site.

my web blog - http://virilityex.beep.com

Anonymous said...

It's appropriate time to make a few plans for the longer term and it is time to be happy. I have read this submit and if I may just I desire to counsel you few interesting issues or tips. Perhaps you can write subsequent articles regarding this article. I wish to read even more things about it!

Also visit my weblog Virility Ex Male Enhancement

Anonymous said...

I was able to find good information from your blog posts.



Here is my blog: buy semenax

Anonymous said...

Wonderful beat ! I would like to apprentice even as you amend your web site, how can i subscribe for a blog
site? The account aided me a applicable deal. I have been a little bit acquainted of
this your broadcast offered brilliant clear concept

My web-site - http://buyaciphex.beep.com

Anonymous said...

I relish, result in I found exactly what I was having a look
for. You have ended my four day lengthy hunt! God Bless you
man. Have a great day. Bye

Feel free to visit my web-site miroverve

Anonymous said...

Hi there, I do believe your blog could be having web browser compatibility problems.
Whenever I take a look at your website in Safari, it looks
fine however, if opening in I.E., it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Apart from that, great blog!

Here is my web blog - venapro

Anonymous said...

I am sure this post has touched all the internet users, its really
really pleasant piece of writing on building up new web site.


Feel free to visit my site: meratol.beep.com

Anonymous said...

naturally like your web site however you have to take a look at the spelling on several of your posts.
Many of them are rife with spelling problems and I in finding it
very bothersome to tell the truth on the other hand I'll surely come again again.

Take a look at my web page; where can you buy hoodia

Anonymous said...

An intriguing discussion is worth comment.
I think that you ought to write more on this subject matter, it may not be
a taboo subject but generally people do not speak about such issues.

To the next! All the best!!

Here is my page :: i need to lose weight

Anonymous said...

Appreciate the recommendation. Let me try it out.

My web-site acaiberryselect.herbalcurenow.com

Anonymous said...

Hi there! This is my first visit to your blog!
We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.

Your blog provided us useful information to work on. You have done a extraordinary job!


Also visit my weblog :: Buy ultimate stretcher

Anonymous said...

Hi, I think your site could be having web browser compatibility issues.

Whenever I take a look at your web site in Safari, it looks fine however, if opening in IE,
it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up!
Besides that, wonderful blog!

Here is my blog post :: creatine muscle builder

Anonymous said...

It's very easy to find out any topic on net as compared to books, as I found this article at this web site.

Feel free to visit my web page; vigrx plus

Anonymous said...

This is my first time visit at here and i am genuinely impressed
to read everthing at single place.

my site :: buy virility ex